Salg og markedsføring


Salg og markedsføring kan hurtigt blive relativt store tal i en virksomheds budgetter. Ikke bare er det et farefuldt farvand med mange hurtige og ofte lidt for smarte aktører, men det er også ligeså nødvendigt, som det er risiko-betonet. Derfor kan det være god latin at alliere sig med en udefra kommende rådgiver; En der kender mange af ”de dyre fejl”, men som også kan udlægge plausible løsninger – både operationelle og strategiske og hvor risiko står i et naturligt forhold til målbare resultater.


Omvendt er ”sparesalg” penge ud af vinduet. ”Godt nok” er det bedstes værste fjende, og ”det bedste” er det mindste mål vi har, når der arbejdes med salg. Især i disse tider hvor flere tror, at de kan tjene penge ved at spare på markedsføringen.


Det kan de ikke! Lige så lidt som de kan spare tid ved at sætte uret i stå.


Lad os hjælpe Dem med at starte rigtigt og undgå de typiske fejl. Hyr os ind som ”fødselshjælper” eller ”opryder”; De bestemmer. Vi lover ikke noget, men holdet det! Og typisk ville Deres betaling stå i forhold til de indkomne resultater. Altså lidt efter devisen ”no cure – no pay”. Men lad os give et bud. Måske der ligger store markedsandele og uprøvede indtjeningsmuligheder lige rundt om hjørnet.


De områder vi arbejder med inden for denne metier er:


Loyalitetsskabelse, dialogmarkedsføring, opsalg, leads/canvas/salg, mødebooking, opbygning og vedligeholdelse af CRM systemer, Mål -og skalérbar direct marketing (især direct mails), købernes livstidscyklus og besøgsfrekvenser, Salgsbudgetter, strategifastsættelse, markedsudvælgelse samt kunde –og konkurrentanalyser.